Zamówienia złożone w dniu roboczym do godz. 11:00 zostaną zrealizowane tego samego dnia.
Zamówienia złożone w dniu roboczym po godz. 11:00 będą realizowane następnego dnia roboczego.
Zamówienia złożone poza dniami roboczymi będą realizowane w pierwszym dniu roboczym od momentu złożenia zamówienia w Ogrodniczym Sklepie Internetowym PNOS.pl.
Na czas realizacji składa się:
1. Czas potrzebny na skompletowanie zamówienia.
Kompletowanie towarów do wysyłki od momentu potwierdzenia płatności odbywa się w dni robocze, nie dłużej niż przez 1-2 dni robocze – za wyjątkiem okresu od stycznia do kwietnia, gdzie czas kompletowania towarów może wydłużyć się do 5 dni roboczych.
Czas nadania przesyłki różni się w zależności od wybranej przez Kupującego formy płatności.
Najszybciej przesyłki trafiają do Kupujących, którzy zadeklarowali POBRANIE jako forma płatności. Wówczas już po złożeniu zamówienia następuje kompletowanie przesyłki.
W przypadku przelewu tradycyjnego czas realizacji liczony jest od momentu zaksięgowania należnej kwoty na koncie bankowym Ogrodniczego Sklepu Internetowego PNOS.pl.
W przypadku przelewu natychmiastowego i płatności kodem BLIK od momentu autoryzacji płatności w systemie.
Zamówienia za pobraniem oraz opłacane natychmiastowo realizowane są niezwłocznie każdego dnia roboczego.
2. Czas dostawy do odbiorcy
W zdecydowanej większości przypadków przesyłki kurierskie doręczane są w ciągu 48h od nadania.
Kupujący ma możliwość wybrania dogodnego terminu wysłania produktów zamówionych wcześniej w Ogrodniczym Sklepie Internetowym PNOS.pl. Po złożeniu i opłaceniu zamówienia należy skontaktować się ze Sprzedawcą drogą e-mailową na adres sklep@pnos.pl lub telefoniczną 607 537 744 celem ustalenia dogodnego dla Kupującego terminu wysyłki.