Dla zamówień przeznaczonych do dostarczenia na terenie Polski Kupujący może wybrać jedną z form płatności:
1. POBRANIE
Wybierając tą opcję płatności zobowiązujemy się do uiszczenia wartości zamówienia przy jego odbiorze (od kuriera/z paczkomatu). W większości przypadków jest to płatność gotówką, chyba, że dostawca przesyłki umożliwia dokonanie płatności kartą.
2. PRZELEW
Opłacając zamówienie przelewem tradycyjnym klient zobowiązany jest do dokonania wpłaty na poniższe dane:
Santander Bank Polska S.A.: 95 1090 1056 0000 0001 5136 8290
PNOS Sp. z o.o.
Ul. Ożarowska 40/42, bud. F, Duchnice
05-850 Ożarów Mazowiecki
W tytule przelewu należy umieścić numer zamówienia, który otrzymujemy po jego zatwierdzeniu.
Przelew należy wykonać w terminie do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Brak przelewu w ciągu siedmiu dni roboczych od daty złożenia zamówienia jest równoznaczny z anulowaniem tego zlecenia.
3. PRZELEW NATYCHMIASTOWY
Transakcja jest realizowana za pośrednictwem platformy Shoper Płatności. Podmiotem obsługującym płatność jest Blue Media S.A. Wpłata jest niezwłocznie widoczna dla Sprzedającego co znacznie przyspiesza realizację zamówienia.
4. BLIK
Dokonujemy płatności za pomocą urządzenia mobilnego. Za pośrednictwem bankowości internetowej generujemy jednorazowy kod, który posłuży nam do zrealizowania płatności. Wpłata jest od razu widoczna dla Sprzedającego.
Dla zamówień przeznaczonych do dostarczenia poza granice Polski istnieje możliwość płatności jedynie przelewem tradycyjnym!
W przypadku chęci płatności w Euro należy dokonać wpłaty na poniższy numer rachunku bankowego:
PL24 1090 1056 0000 0001 4818 8259 (format IBAN)
SWIFT: WBKPPLPP