Wersje językowe

ZAMÓWIENIA TELEFONICZNE 607 537 744 pn-pt w godz. 7:00-15:00 ZAMÓWIENIA MAILOWE sklep@pnos.pl

Jak zamawiać

Ogrodniczy sklep internetowy PNOS.pl prowadzi sprzedaż produktów dostępnych w asortymencie na dany sezon. Wszystkie informacje dotyczące produktów są zamieszczone na stronach ogrodniczego sklepu internetowego PNOS.pl

 

Zamówienia można składać za pośrednictwem:

  • sieci Internet -  poprzez www.pnos.pl przez 7 dni w tygodniu, 24 h na dobę
  • wiadomości e-mail na adres sklep@pnos.pl przez 7 dni w tygodniu, 24 h na dobę
  • telefonicznie na nr 607 537 744 od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00

 

Składanie zamówień przez stronę pnos.pl

  1. Użytkownik zarejestrowany (posiadający konto w sklepie pnos.pl) powinien zalogować się do ogrodniczego sklepu internetowego PNOS.pl. używając przycisku ZALOGUJ SIĘ, dostępnego w prawym górnym rogu strony. Użytkownik niezarejestrowany przechodzi od razu do poniższego etapu.
  2. Po wybraniu produktu dostępnego w asortymencie ogrodniczego sklepu internetowego PNOS.pl należy dodać go do koszyka zakupowego przyciskiem DO KOSZYKA. W przypadku chęci zakupu kilku sztuk danego produkty należy otworzyć kartę produktu (kliknąć w produkt) i wprowadzić ilość preferowanych sztuk.
  3. Po skompletowaniu wszystkich interesujących nas produktów klikamy w KOSZYK (ikonka zakupowa w prawym górnym rogu strony) i przechodzimy do podsumowania naszego zamówienia.
  4. Kolejny krok to wybór kraju wysyłki (wybieramy rozwijając z listy). Domyślnie zawsze widnieje Polska. 
  5. Następnie określanym sposób płatności poprzez zaznaczenie odpowiadającej nam opcji z listy.
  6. Na tym etapie istnieje możliwość modyfikowania ilości zamawianych sztuk produktów korzystając z szarego pola w tabeli zakupów.
  7. Jeżeli posiadamy kupon rabatowy możemy go użyć wpisując kod w okienko MAM KUPON RABATOWY.
  8. Po zaznaczeniu wszystkich wymaganych na tym etapie opcji przechodzimy do kolejnego etapu klikając w ZAMAWIAM w prawym dolnym rogu.
  9. Na tym etapie należy wybrać sposób realizacji zakupów. Jeżeli nie zalogowaliśmy się dotychczas do swojego konta można to zrobić na tym etapie, jak również założyć konto.
  10. Kolejna zakładka to dane niezbędne do zrealizowania zamówienia. Obowiązkowo wypełniamy pola zaznaczone *. W przypadku dostawy do punktu odbioru DHL lub Paczkomatu inPOST należy wskazać adres punktu. 
  11. Do każdej przesyłki Ogrodniczy Sklep Internetowy PNOS.pl dołącza paragon, a fakturę VAT na życzenie. 

Na tym etapie należy wskazać chęć otrzymania FAKTURY vat bądź imiennej (zaznaczając kwadrat CHCĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ VAT). W przypadku niewybrania tej opcji po złożeniu zamówienia bez podania numeru NIP Sprzedający nie będzie mógł wystawić Kupującemu faktury VAT!

     12. Po wypełnieniu formularza klikamy w PODSUMOWANIE w prawym dolnym rogu.

     13. W celu zatwierdzenia zamówienia i przesłania go do Sprzedawcy         

           klikamy POTWIERDZAM ZAKUP w prawym dolnym rogu.

     14. W tym momencie Sprzedawca otrzymał informację o Twoim zamówieniu.

 

Składanie zamówienia za pomocą wiadomości e-mail

W celu złożenia zamówienia należy wysłać wiadomość e-mail na adres sklep@pnos.pl.

W treści wiadomości powinny znajdować się:

  • dane adresowe Zamawiającego
  • opis, odmiana oraz gramatura opakowania
  • ilość zamawianego produktu
  • sposób płatności
  • sposób dostawy wraz dokładnym adresem dostawy (jeżeli jest inny niż adres Zamawiającego)
  • informacja o chęci otrzymania faktury

 

Składanie zamówienia przez telefon

Infolinia Ogrodniczego Sklepu Internetowego PNOS jest czynna w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00.

 

Zmiany w zamówieniach

Kupujący ma możliwość dokonania zmian w zamówieniu złożonym w Ogrodniczym Sklepie Internetowym PNOS.pl do momentu nadania przesyłki.

Zakres zmian: anulowanie całego zamówienia, anulowanie części zamówienia, zmiana produktów, zmiana liczby produktów, zmiany w adresie/danych, zmiana formy płatności, zmiana sposobu doręczenia przesyłki.


W przypadku konieczności wprowadzenia zmian Użytkownik powinien skontaktować się z Ogrodniczym Sklepem Internetowym PNOS.pl za pomocą poczty elektronicznej (e-mail) na adres sklep@pnos.pl lub pod nr. telefonu: 607 537 744 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00.

W przypadku chęci uzupełnienia zamówienia o dodatkowe produkty prosimy o kontakt za pomocą poczty elektronicznej bądź telefoniczny. Złożenie kolejnego zamówienia skutkuje ponownym naliczeniem opłaty za wysyłkę.

 

Brak możliwości realizacji zamówienia

Jeżeli realizacja zamówienia będzie niemożliwa Ogrodniczy Sklep Internetowy PNOS.pl kontaktuje się z Kupującym w celu:

  • Rozwiązania problemu zgodnie z wolą Kupującego
  • Anulowania zamówienia
  • Anulowania części zamówienia, która nie jest możliwa do zrealizowania w określonym terminie.

W przypadku braku kontaktu z Kupującym z przyczyn niezależnych od Ogrodniczego Sklepu Internetowego PNOS.pl Sprzedający dostarczy produkty z zamówienia, których realizacja w chwili złożenia zamówienia jest możliwa. Pozostała część zamówienia zostanie anulowana. Kupujący zostanie poinformowany drogą elektroniczną (e-mail) o zaistniałych zmianach. Jeżeli Kupujący dokonał płatności za zamówienie nadpłata za nieotrzymane produkty zostanie mu zwrócona na konto bankowe. W tym celu Kupujący jest zobowiązany do przekazania Sprzedającemu danych do przelewu środków.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium